Image

Το Τμήμα Επιστήμης Διατροφής και Διαιτολογίας δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εξυπηρέτηση των φοιτητών/τριών του, παρέχοντάς τους ποικίλες υπηρεσίες όπως σπουδαστική μέριμνα, συμβουλευτική, κ.λπ. Στο πλαίσιο ενίσχυσης της φοιτητοκεντρικής εκπαιδευτικής διαδικασίας, αλλά και των αρχών της διαφάνειας και λογοδοσίας, εισάγεται η Διαδικασία Διαχείρισης Παραπόνων και Ενστάσεων των φοιτητών του Τμήματος Επιστήμης Διατροφής και Διαιτολογίας. 

Η πολιτική διαχείρισης παραπόνων ή ενστάσεων απευθύνεται σε φοιτητές/-τριες του Τμήματος Επιστήμης Διατροφής και Διαιτολογίας όλων των κύκλων σπουδών και αποσκοπεί στην επίλυση διαφωνιών ή προβλημάτων, τα οποία άπτονται της ποιότητας των παρεχόμενων εκπαιδευτικών και διοικητικών υπηρεσιών και περιγράφεται ως ακολούθως:

I. Διαφωνία σε θέματα φοίτησης.
II. Ανάρμοστη συμπεριφορά από μέλος ακαδημαϊκού ή διοικητικού προσωπικού ή άλλο μέλος της ακαδημαϊκής κοινότητας.
III. Ελλιπής καθοδήγηση από μέλος ακαδημαϊκού ή διοικητικού προσωπικού. 

Εκτός από τα παραπάνω, υπάρχει πάντα και η δυνατότητα απεύθυνσης του φοιτητή στην Γενική Συνέλευση του Τμήματος με συγκεκριμένο αίτημα, το οποίο ενδεχομένως να είναι πιο εξατομικευμένο και να αφορά ανάγκες ή ιδιαιτερότητες ή ειδικές συνθήκες που αντιμετωπίζει ο φοιτητής. 

Αναλυτικότερα στοιχεία μπορεί κανείς να βρει στο έγγραφο Κανονισμός Ενστάσεων και Παραπόνων

Ενημερωμένο: Ιουλίου